23/2

Godmorgon!
Nej, jag skrev ingenting igår. Och vet ni varför? För det ingen blev halv nio buss för mig i förrgår. Jag sov kvar helt enkelt. Men det var så att det tog mig tre timmar att åka hit! Det var fel i tunnelbanan och jag missa min buss och jag vet inte vad, men jag blev iallafall hämtad. Jag höll på att bli tokig när tunnelbanan vägrade gå ifrån fridhemsplan, vi stod där i kanske en tio minuter - en kvart. Sedan åkte vi vidare men bara till kristineberg och jag ville ju komma till brommaplan, så man fick antingen stå i under jorden och vänta på nästa tunnelbana eller åka med till kristineberg och stå där och vänta i solskenet. Jag åkte till kristineberg, kände att jag inte hade någon lust att stå i underjorden. Fast det kanske skulle varit lite varmare där, jag frös så fruktansvärt mycket! Men men, jag kom iallafall fram klockan fem..
Sedan blev det god middag och sen glass, love it.
Senare under kvällen blev det mest snack och lite senare blev det film. Somna redan vid tio då faktsikt! Fråga mig inte varför men båda var helt slut så vi gick och la oss rätt tidigt.

Igår spelade jag cs! Hahaha, jag kan inte direkt säga att jag är kung på det. Jag dog hela tiden, så jag satt och sa rätt fula saker. Höhö, men jag blev tokig. Men jag är nybörjare! Har inte fått in rätta knycket än, haha!
Men nu håller jag på att somna.. är så jäkla trött. Vi somna ganska sent igår.
Åker hem idag iallafall, så jag skriver mera ikväll.
PUSS.

Kommentarer
Postat av: Malin

haha först säger du att ni somnade tidigt sedan är du trött för att ni gick och la er sent;) hur ska du ha det knäppgök?:)

2009-02-23 @ 13:11:20
URL: http://malinshemliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0