18/2

Godkväll mina göllungar. Jag har verkligen uppdaterat skit dåligt på senare tid, har inte suttit så mycket vid datorn och inte tänk på det. Har lagt de mesta av min tid på min familj och vänner. Men det har varit skönt att vara datafri ett tag, fått tänka lite smått. Reda ut små saker osv osv.

Imorgon är jag ledig iallafall, och jag har sån itur att jag ska till sjukhuset just då! Just på min lediga dag, haha. Har tid klockan två och jag har ingenaning om hur långt tid det tar, men det märker vi.
Idag har jag varit hemma hos pappa och firat Thea, läsa för några dagar sedan ett inlägg som jag skrev för ett år sen när Thea fyllde år, haha! Ett år sen min lill skolla fyllde 5 år, och nu är hon redan 6! Tiden går så fort.
Iallafall, det blev tårta fast jag stod över det, åt annat gott.

Blev inte alls ett långt inlägg nu, har ingen lust alls att skriva faktsikt. Skriver mera imorgon tror jag, kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0