17/2

Det första jag ska göra när jag skriver detta inlägg är att jag ska be om ursäkt över att jag inte skrev blogg igår. Men jag var slut i hela kroppen, jag ville bara gå och lägga mig direkt! Sagt och gjort.

Men iallfall, hej! Har ni haft en bra dag? Jag har varit på toppen humör hela dagen, och det blev bättre när mamma kom hem. Det är nämligen så att jag ska på kryssning med min underbara vän Sanna! På torsdag nästa vecka så drar vi iväg.
Sen denna torsdag är vi lediga och då ska jag till sjukhuset igen. Önska mig lycka till!
Så imorgon är det alltså näst sista dagen för mig i skolan denna vecka och jag tror jag ska vara med Sanne, Sanna och Ronja :) Vet inte riktigt om Sofie också skulle hänga på men det märker vi.
Sen på fredag har jag inte heller en aning om vad som händer. Men något roligt hittar jag nog på! Den här fredagen tänker jag iallafall inte sitta hemma! Jag ska ha roligt, den saken är klar!
Ska nog kolla vad mina brudar ska göra, kanske hittar på något skoj med dom? Eller kanske slår Andrea en signal och kollar vad hon ska göra? Det märker vi iallafall.
På söndag ska jag iallafall på bio med Hanin, vi ska nog se i taket lyser stjärnorna ifall vi inte hittar något bättre. Men det märker vi ju med.
Vad ska ni göra i helgen?

Vilken dag det har varit idag. Blev lite små irriterad på Berit med Sanne gjorde mig på bra humör snabbt igen! :) Min lilla pruttunge det där.
Och vi tog så otrolig roliga bilder idag på mig, Ronja, Sanne, Jonas och Sanna. Haha! Sanne gjorde så jag fick ett riktigt gott skratt som alla andra dagar.

I söndags eller måndags kväll var jag på bio med pappa och Thea också. Det blev Bolt, fast det kanske jag skrev i mitt tidigare inlägg eller något sådant?
Iallafall, jag har ett minne av att jag skrev det. Fast jag kan ju minnas fel också.. Mitt minne är ju inte på topp, haha! Fråga bara mina brudar.

Nu tänkte jag slänga in en låt av Carola som jag har min barndomsvän Paulina sjöng när vi var små! Haha, vilka otroligt härliga tider det var då när jag bodde i Ösmo. Och jag glömmer aldrig när vi sjöng till den här på sikta mot vansta, hahaha. Ni känner nog igen låten för det är en gammal godning ska ni veta :) Kysskysskysskyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0