14/2

Alla hjärtans dag.. Vad har ni gjort idag? Jag träffade kusin, jag missförstod mamma förut. Jag fick inte sova borta, det var bara det. Men så kusin och jag åkte till globen, käka lite frukost på mc. Haha, ni förstår inte hur gott det var. Och när vi satt där så kom det fram en man till oss och gav oss en var sin ros, haha. Jag blev iallafall glad eftersom jag inte hade fått någon ros alls idag eller någonting. Så man kan säga att jag blev överlycklig, hehe. Fick kusins ros också så då blev jag ännu gladare :). Men det är härligt. Sen fick jag ett par goda nyheter som jag inte tänker avslöja, men glad är jag och det gjorde mig på mycket bättre humör, nu när det är alla hjärtans dag och grejer. Haha, innan satt jag och sa till pappa att jag hatade att det var alla hjärtans dag eftersom jag inte har någon pojkvän att dela den med. Men det var så att Charlina fick vara min pojkvän för dagen, haha ;).
Efter våran frukost på donken så gick vi runt och titta lite i olika affärer sedan drog vi oss till bussen. Hon tog bussen hem och jag tog bussen till pappa.
Så nu har vi ätit lite gott och så fast jag åt inte alls mycket, var inte alls hungrig men lite mat fick jag i mig minsann.
Men nu orkar jag inte skriva, ber om ursäkt över att jag inte skrivit blogg på hela dagen men jag hade bara tillfälle nu :) Skriver mera är jag kommer hem, pösspöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0