12/2

Jag vet, jag har inte skrivit på hela dagen. Men nu är det första gången jag kommer ur sängen på hela dagen. Jag har legat och tittat på tv och sovit. Ända gången jag gått upp är när jag behöver gå på toaletten eller när magen kurrar. Men nu kände jag att jag ville skriva lite blogg så jag drog mig ur sängen och satte på datan..
I helgen blir det en hemma helg, var tvungen att ställa in att planer för att mamma vill att jag ska vara hemma i helgen för att jag är hemma nu och är dålig. Men det är skönt med en lugn helg med mor min, eller det kanske blir med min far? Det vet jag inte än. Jag måste iallafall ringa Hanin och säga att det inte funkar att vi träffas i helgen. Förlåt gumman, vi får ta det nästa helg istället.

Jag drömde sjukaste grejen för ett tag sen! Vet inte riktigt om jag ska dra upp det här men jag drömde om mitt ex som jag hade ett förhållande med i nio månader. Helsjukt, sen när jag vakna så grät jag? Varför i hela friden grät jag för? Jag drömde ju inget sorligt?! Äsch, jag får väl erkänna att jag saknar han ibland. Nog pratat om det..
Vad ska ni göra idag? Jag ska fortsätta med mitt, äta sova titta på tv. Tänkte titta lite på spanskan också, det är nog dags att göra det innan det är försent.

Fast jag inte sätt dig på så länge, tänker jag på dig ibland.
Det var någonting som fasna på mig.. Nåt som aldrig helt försvann
Fan fan fan, det skulle vart du..
Fan fan fan, det skulle vart du..

Fotograf: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0