11/2

Veckan har bara rusat iväg! Nu är det redan onsdag, snart är veckan slut och det är helg igen! Hur skönt låter inte det?
Min dag/kväll ska antagligen bestå av plugg. Ska försöka fixa det där jäkla spanska provet! Även fast det inte alls är kul så ska jag försöka.
Min dag i övrigt har väl varit helt okej, gått runt och funderat en del på vad jag verkligen vill här i livet men kom tyvärr inte fram till något vettigt än så länge. Vi får se vad jag kommer fram till, ska ta mig en funderare igen.

Jag var hos skolsyster idag och skulle kolla  hur mycket jag vägde och hur lång jag var osv. Och hon frågade om jag fortfarnade var tillsammas med min pojkvän, det vill säga Thomas. Fast det är ju slut mellan oss och det sa jag och hon tyckte tydligen att det var bra eftersom enligt henne så "var jag för ung för att ha en förhållande." Jag förstår inte riktigt vad hon mena med det. Men när hon sa att det var bra att det tog slut mellan oss blev jag lite paff, hur kan hon säga något sådant? Hon vet ju ingenting, hon vet inte hur lycklig jag var med honom. Och sen säger hon att det var bra. Jo men jaha, där ser man.. Sen börja hon fråga vad min mamma tyckte om att jag var tillsammans med honom så länge. Ja men vad ska hon tycka egetnligen? Hon borde ju varit glad för mig skull att jag hade hittat en grabb jag var glad och lycklig med. När jag sa det till skolsyster fick jag en väldigt konstig blick.. Hon är lite speciell faktsikt. Det lät som hon trodde att vi hade ett dåligt förhållande? Visst vi hade våra upp och ner dagar men så är det väl i alla förhållande? Hon fick det att låta som att det var dåligt att jag hade hittat någon som jag älskade.
Men men, hon kan inte säga nåt. Hon vet inte hur vi hade det i vårat förhållande.
Jag har verkligen irriterat mig på det sen jag gick därifrån! Jävla kärring som säger något sådant!

Nog snackat om henne, hon gör mig bara mer irriterad.
Vad ska ni göra i helgen? Jag ska vara med Hanin och vi kanske ska på bio, mysigt! Sedan ska vi nog göra staden osäker, haha. På fredag har jag faktsikt ingenaning om vad jag ska göra än, mamma ville åka och simma med mig så vi får se. Kanske träffar en vän en stund :).
Men nu ska jag ta mig i kragen och försöka plugga! (Om jag nu kommer lyckas..)
Skriver mera senare, pöss!

Sommar kom nu!
Fotograf: Malinshemliga.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Helena

Tack bara bra här.Knäpp sköterska, det skall väl inte hon lägga sig i? Nu skall det bli soffmys här och Top model. Ha en skön kväll!

2009-02-11 @ 17:31:00
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: Sanna

Men skolsyster är ju inte riktigt frisk i huvudet. eller hur? Det tycker inte jag iaf ;) haha

2009-02-11 @ 20:18:53
URL: http://sanroja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0