Nya naglar

Hej allesammans! Det har blivit riktigt kass upptatering som senaste dagarna men jag har knappt varit hemma! Nu kom jag precis hem, har varit med alla tjejer hela kvällen. Vi har ätit middag, fått massage och gjort naglar på varandra - så man kan säga att jag är som en ny människa haha! Imorgon är det fredag också, ska som sagt iväg med fältarna och på lörag ska jag vara med Sanna och Lydia! Kanon kul!

Jaja, en negativ grej har jag at berätta iallafall.. Jag har typ åkt på halsfluss så ska försöka komma iväg till läkaren så fort som möjligt så jag får medicin. Mammsen har ju också åkt på något skit, hon ligger med feber och har ont i halsen stackarn! Ska försöka hålla mig så friskt som möjligt, orkar inte bli sjuk igen!

Imorgon är det lucia också i skolan! Tyckre det ska bli jätte mysigt. Sanna vill att jag ska ha mina jötte höga klackskor men tror icke att det blir så, det beror på vad jag ska ha på mig! Men det får vi se imorgon. Kanske hinner ta bild och slänga in ifall jag inte försover mig men det får jag ju inte göra! Bad Sanna väcka mig imorgon men ska försöka komma upp själv runt halv sju tiden! Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0