Kompisdejt

Hej mina söta kottar! Hehe..

Kom precis ut ur duschen och ska alldeles strax sätta på mig min morgonrock och mysa ner mig i sängen och kanske kolla på någon bra film eller bara sova? Vi får se!
Idag så har jag inte gjort så värst mycket, när jag kom hem hjälpte jag Malin lite i tvättis och sen prata vi bara massa skit, ni vet syskon snack? Sen var hon tvungen att låna mitt busskort som jag skrev innan och blev lite sur men sen så gav jag henne det och jag tog mammas busskort, haha! Dum jag kan vara ibland, mot min egna syster?! Men jag älskar henne, även fast jag kan vara lite dum av mig ibland och vara sur utan att mena det, hehe!

Oj vad ont i huvudet jag fick bara så där! Fyyfaaan. Måste prata med Sanna, har pratat med Eric men jag måste verkligen prata med Sanna! Åååh. Och vet ni vad? Jag ska träffa Eric i helgen, min bästa killkompis! Vi har varit bästa vänner i 5-6 år! Tänk vad tiden går. Synd bara att vi inte ses så ofta :( Men i helgen ska vi träffas! =) Som du sa "Vi ska ha en kompisdejt!" Haha! Så kan man också uttrycka sig :)
Men nu ska jag inte tråka ut er med mitt snack om ingenting, haha. Vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0