Julhandlat

Nu har jag varit uppe i några timmar, sov inte så jäkla länge idag iallafall. Jocke kom in och väckte mig vid halv elva och fråga om jag ville följa med och handla och jag tycker det är så jäkla mysigt att handla så jag steg upp, satte på mig lite kläder och sen åkte vi. Eller vi var först tvunga att gräva fram bilen ur snön, haha! Men det gick efter en stund som tur var!
Har även dekorerat pepparkakorna vi baka igår, men dekorationen tog slut så det blev bara några pepparkakor som blev fina ;-)

Ska alldeles strax hoppa in i duschen, eller det funderar jag på iallafall. Sen ska jag nog baka lite till - känns som att det ända jag gör nu om dagarna är att baka! Men helt ärligt så tycker jag bara det är mysigt det med, jag, mamma och Malin är det som står och bakar.

Jaja, ska nog bädda sängen och vika kläderna som ligger hej vilt i soffan.. Halv stökigt igen. Fråga mig inte hur jag lyckas, men det ser iallafall rätt så bra ut! ;-) Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0