Jag är hur nöjd som helst!

Ja men se där! Jag fick upp den nya designen utan problem! Och jag som har snackat om att skaffa ny desgin jätte länge och verkligen försökt få ihop någon snygg utan någon bra resultat tills nu. Kan inte påstå att det är dom bästa bilderna på mig men vad fan, jag tycker den är snygg iallafall =) Ska fråga Malin om jag får låna hennes systemkamra någon dag och bara ta lite bilder på mig själv så jag får ihop några snygga bilder så byter vi ut lite bilder och får en ännu snyggare deisgn! Smart tänkt utav mig, hehe! Men vad tycker ni om min nya design?

Jaja, idag har jag bara varit hemma. Rätt så skönt faktiskt. Har umgåts med systra mi hela dagen! Vi har mest lyssnat lite på gammal musik, sen tog vi en sväng ner till glada tian för att köpa vitlök till maten. Vi åt nämligen faithas (stava jag rätt?) och det var hur gott som helst! Sedan baka vi en kladdis och nu är planen att vi skulle rensa garderoberna men så har det inte blivit ännu. Vi får se om vi fixar det ikväll eller imorgon :)
Snart flyttar ju Malin och Dino också! Får hoppas att Vincent (min bror) flyttar hit när Malin flyttar ut, haha! Så slipper jag vara det ensamma barnet här. Även fast det kan vara skönt ibland =) Men eftersom att vi är lika gamla så skulle det vara lite roligt att han flytta hit! Men Malin flyttar ju om ca ett år, så det är ju ett tag kvar. Lägenheten har dom redan köpt så det är säkert att dom flyttar. Så fort lägenheterna är klara och nyrenoverade så är flytten igång, tror faktiskt att jag kommer vara hemma hos Malin och Dino en hel del!

Nu ska ni få höra min nya favorit låt som går på min spotify hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0