9/4

Jag slänger in en litet natt inlägg helt enkelt. Jag är så jäkla rastlös, sitter här uppe ensam. Pappa och Alexandra har gått och lagt sig och jag sitter fortfarnade uppe, inte okej.
Men Wille gör mig sällskap på msn så att jag inte blir allt för rastlös! :)

Men jag kan ju sysselsätta mig med att berätta vad min dag har bestått av. Jag vaknade ganska tidigt hemma hos Sanna, runt tjugo i elva. Sov ju med smink och kläder inatt, haha ingen av oss orka gå upp och tvätta bort sminket plus att det var så grymt kallt i Sannas rum så båda sov med leggins och linne, sen skeda vi hela natten. Hahaha :)
Men när vi väl hade vaknat gick vi en runda upp och käka frukost, riktigt gott! Sen satt Sanna vid datan och jag råka slumra till en stund, eller tills vi skulle gå. Sanna hade tid hos frissan så att vi gick tjugo i två :) Jag gick hem och gjorde mig iordning, det första jag gjorde var att duscha! Jag stank ju korv i hela håret sen vi grilla, haha! Men jösses vilken lyckad kväll, massvis med skratt och prat. Fick komma in i värmen lite senare, haha.
Sanna och jag kom iallafall strax efter tolv.
Men jag skulle ju berätta om min dag idag, haha. Jag åt påskmiddag hemma hos far min med alla mina systrar och farmor, Alexandra och Dino. Alla var där :) Men det var härligt, är fortfarnade mätt!
Men nu orkar jag inte skriva mera, puss!

"En gång i tiden var du min, men nu är du bara en dröm. Jag ser oss ibland i mitt sagoland där vi ses och umgås en stund. Men jag vaknar upp i min ensamhet i vårt så kallade rum, vill bara somna om igen och vakna upp i min dröm."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0