21 September/ Hemma igen

Hej allesammans.
Igår blev de lite dålig uppdatering men de var bara för att jag var hemma hos älsklingen som ni kanske vet.
Vi gjorde inget spec, låg och kolla på fjorton suger och åt chips och dipen som jag fått han att äta, haha :).
Sen tog vi en sväng till Stenhamra och kolla vilka som va där men de va inga roliga så vi åkte hem igen och gjorde inget spec typ :O
Sen idag, vi vaknade av att Micke kom in i rummet och började sjunga vid halv elva. Jag var helt död, haha men jag börjar vänja mig av att de kommer in en högljud Micke in i rummet på morgonen och sjunger eller visslar, haha. 
Men sen hoppade vi in i duschen, började göra oss iordning och sen kom den - den jobbiga mensvärken! Jag hade så förbaskat ont! Låg i sängen med Thomas och han klappa mig på magen som han brukar göra när jag har ont. De känns alltid bättre då :).
Och vet ni vad? Igår när jag satt på tunnelbanan så kom de två utländska och satte sig i samma fyrkant som jag satt i, ena satt sig framför mig och ena bredvid och sen började han som satt framför mig att ta kort! Och de fanns inga platser någon annanstans så jag var ju tvungen att sitta kvar. Men när jag klev av så kändes de bättre iaf. Sånt där är verkligen äckligt! Och när jag säger de till Thomas så de första han säger är : Varför slog du dom inte? Neä men de är klart jag slår dom. Två stora killar på 80-90 kg sen kommer jag med mina 50 kg, haha jo men självklart slår jag dom! ;)
Äsch, skit samma. Dom rörde mig iaf inte och de är jag tacksam över!
Sen när jag satt på tunnelbanan påväg hem nyss så satt de en tjej som pratade i telefon och skrek. Hon pratade om datorer och blåa skärmar och jag vet inte vad. Så tanten som satt framför mig och jag började skratta lite smått. Haha, men vad ska man göra? Hon satt och skrek och vifta med händer och fötter och jag vet inte vad. 
Men nu ska jag kolla ifall vi har nåt gott hemma och sen kolla lite bloggar och sånt.
Hur i hela friden kopierar man på appeldatorer? De går inte med ctrl C! Någon som vet, skriv snälla!

Kommentarer
Postat av: IZZAH SVARAR

hehe okej :P

2008-09-21 @ 16:54:26
URL: http://izzah.blogg.se/
Postat av: elin

Håller med, kamera är mitt största cravings nu :)

2008-09-21 @ 16:58:07
URL: http://ellijonsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

tack:D

2008-09-21 @ 17:05:10
URL: http://cyreus.blogg.se/
Postat av: elin

Ja, det är det verkligen :D och roligare blir det ju med en bra kamera!

2008-09-21 @ 17:10:14
URL: http://ellijonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0