21 September / En kopp te

Jag tänkte ta mig en kopp te med mor min och slå ner mig framför tvn kanske eller sätta mig här igen. Vet inte vad jag ska göra men trött är jag iaf. Längtar redan efter mitt guld som är hemma hos sig, men han ska komma till mig på tisdag eftersom han är ledig då. Jag längtar som en galning!
Brukar få höra då&då att vi är som ett gift par, haha. För vi lagar alltid mat tillsammans. När vi äter frukost brukar jag läsa aftonbladet och han får sporten, ni ser bara. Haha, men jag älskar han :).
Tänkte smsa han och kolla vad han gör men de kan jag redan gissa. Han sitter antagligen och spelar som vanligt, haha och han säger att han inte ska bli en spelnörd igen. Så söt :).
Men nu ska jag gå och göra mitt te klart, puss!
Skriv en komentar så läser jag er blogg! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0