21/10 - Dålig uppdatering

Väldigt dåligt uppdatering måste jag erkänna. Men jag har inte haft lust att sätta mig och skriva, men nu känner jag att de är dags. Har haft en mysig kväll/dag. Dagen började med att klockan ringde kvart över 6 fast jag är sån som alltid ligger kvar och drar mig iaf en halv timma, haha. Men jag kom upp strax innan sju, tvättade ansiktet så jag piggnade till. Sedan på med kläderna, sminka mig lite och platta håret och sedan iväg till Sanne. När jag väl kommer fram dit så ligger hon och sover och de första jag tänkte var att hon hade försovit sig men aack, vi började halv nio och jag var inte i skolan hela dagen i måndags så jag visste ju inte. Och jag vet inte ens när vi börjar imorgon, haha smart! Men vi börjar nog halv nio då med eftersom vi har temavecka, alltså vi pratar om droger och sånt. Väldigt intressant tycker jag även fast jag höll på att somna flera gånger idag. 
Men iaf, efter skolan drog jag hem till kusinerna. Jag har varit där hela veckan, fast bara sovit där en dag och de gjorde jag i söndags för att jag visste att jag skulle få skjus till skolan sen, haha jag vet att jag är lat .. tyst nu och säg inget mer om att jag är lat! (a).
Men ikväll hade vi de lite mysigt, drack kaffe med Charlina och mami och till de blev de chokladpudding. Hur gott som helst! 
Sedan kom Jocke och hämtade mig och mamma och nu sitter jag här. Hjälpte Jocke med att bära upp bordet medans mamma stoppa under en ny matta också, haha höll på att tappa bordet på mamma för att jag inte har några muskler, haha! 
Men nu ska jag kissa, jag kissar hela tiden nu för tiden! 

kaffe-latte.jpg

Hur har eran kväll sett ut? 


Kommentarer
Postat av: joies

det kanske var bäst så, det ser ni fram över vad ni vill som sagt! :)

japp, kalasbra, sovmorgon! (enda dagen) hah, själv?

2008-10-22 @ 09:02:23
URL: http://joies.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja de beror på hur man ser det :) haha

2008-10-22 @ 12:53:40
URL: http://malinshemliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0