20 Maj / Skor.

Hej bloggen !
Jag sitter här och funderar på vart minafavorit skor är men jag kommer faktist inte på vart dom är ! De är hopplöst, jag har letat överallt men jag hittar dom inte. Konstigt .. Jag undrar vart dom kan vara.
Imorgon slutar jag 11.10, vi ska till kyrkan och kolla på nåt sen ska vi tillbaka till skolan och ha idrott sen slutar jag :). Riktigt skönt, sen får vi se ifall jag knatar tillbaka till skolan för att se när mina kära vänner har nån konsert :). De skulle vara lite små kul att få se den, men vi får se ifall jag har ork, jag måste också plugga. De är ju inte mycket kvar av skolan, snart är de sommarlov !!! W O H O !
Idag pratade vi om att nästa vecka skulle vi redan börja packa ihop skåpen eller nåt, jag blev sjukt förvånad att tiden har gått så otroligt fort ! Men som man säger, tiden går fort om man har roligt :). Och jag och mina kära vänner har ju haft otroligt roligt detta år !
Nej men nu mina vänner ska jag gå och leta efter mina skor, morsning !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0