skolan snart, och får träffa T idag !

Godmorgon där !
Hoppas att allt är bra med er !
Det är toppen med mig iallafall. Jag är pigg och glad, var ute med Skruttan för ett tag sen, eller rättare sagt ; När jag var nyvaken vid halv åtta.
Det var så varmt och skönt i min säng i natt. Sov som en liten bebis. Hahaha.
Har matte prov idag men jag tror att de kommer gå bra ! Satt och tittade igenom pappret igår kväll och jag kunde i stort sätt allt. Jag är ju inte ett snille på matten men mitt mål är att klara den ! Har haft svårt med matten sen så långt jag kan minnas. Men nu börjar jag komma igång och de är riktigt skönt när de släpper, alltså, att man förstår och de är helt otroligt härligt att få en kicken !

Thomas kommer till mig idag. Ska bli riktigt härligt att få träffa han !
Sen känner jag mig lite extra fin idag, vet inte varför. Har inte nåt speciellt på mig. Har ett par jeans, en vit tröja och en vit tjocktröja som tillhör min älskade mor. Jeansen är från bikbok. Och tröjorna vet jag faktist inte.
Tiden bara rusar iväg ! Klockan är redan tjugo i. Jag måste faktist kila iväg nu eller alldeles strax för att hinna till Sanne.

Juste, ska bara sätta in en bild på mig och min kusin som är tagen 2007 !

image67

Vi kör en liten fjortis pose ! ;)

Kommentarer
Postat av: Lina

Grym bild :D

2008-03-11 @ 09:08:08
URL: http://raneby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0