KLOCKAN

Klockan tickar sig närmare elva och hela jag nästan dras till sängen. Så trött jag är, i mina tankar finns de nästan bara en stor skön säng, men klockan är dock bara elva så nej. Inget sovande för mig just nu, då vaknar jag bara så otroligt tidigt imorgon och de orkar jag faktist inte göra.
Pappa är på fest, så Malin, Dino, Tobbe och Sandra är här med mig. Malin och Dino sover hemma med mig, pappa sover borta, och Sandra och Tobbe går hem ikväll.
Jag ska atakera pappas säng senare ikväll och de är ett måste. Hans 1.80 säng bara väntar på mig och jag kommer snart antar jag !
Sitter och är inne på playahead och nördar mig lite. Pratar med Gurra och alla. Pratar om vad som hände igår och så.  Jag tog bussen hem runt nio, var lite små trött och jag orkade inte stanna kvar, & om jag åkte runt tio så skulle jag komma hem runt halv elva och de orkade jag faktist inte. Jag var för trött helt enkelt. Pappa hämtade mig i centrum för att jag inte orkade gå därifrån .. Jätte snällt av pappa att hämta mig faktist, tacktack.

Träffade Hanin idag också, vi åkte till Slussen och satte oss vid vattnet och bara pratade. Det var riktigt skönt att bara få prata ut med någon, speciellt Hanin. För hon förstår mig verkligen & vi sitter i samma sitvation. Så det var skönt. Sen vid fyra-fem så åkte vid hem till henne och tog de lugnt, sen tog jag bussen hem och var hemma runt halv sju, halv åtta.

image66image66image66

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Godnatt, hoppas att du sover så gott.. när du väl går och lägger dig! :]

2008-03-08 @ 23:06:48
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Marie

God Natt, hoppas du får sova gott i den stora sängen :)

2008-03-08 @ 23:13:39
URL: http://Mariiereling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0