jag somnade om ..

Jag har si så där fem minuter på mig att skriva mitt denna morgonen.
Jag skulle ientligen upp vid sex för att hinna gör mig iordning, så jag ställde den på kvar i så jag kunde ligga och dra mig i en kvart. Men nej, jag somnade om till halv sju istället. Inte mycket att göra åt bara att gå upp och tvätta ansiktet så jag vaknar till liv och sen på med kläderna och så är jag igång !
Jag äter frukost i skolan för jag hinner aldrig att äta hemma, eller på tisdagar gör jag de ibland men de är inte allt att jag orkar göra de. Äsch, jag slutar ganska tidigt på tisdagar ändå.

Eric ringde mig igår, jag saknar han faktist. Min bästavän !
Vi låg och snackade om vad som hade hänt & så.
Han ska höra av sig idag, i think !
Nej gud va klockan går fort !
Jag måste gå nu, kanske skriver ikväll !
Hejdå !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0