hanin & jag

God kväll mina vänner.
Idag har inte hänt så mycket, soc hos Hanin från fredag till lördag. Vi åkte in till Slussen och promenerade som vi brukar göra, gick vid vattnet och bara pratade ut. Sen gick vi upp för en jätte lång trappa och satte oss på en mur och bara satt och tittade ut över Slussen. Riktigt mys faktist.
Sen idag vaknade vi vid tolv idag, sen åt vid frukost och sen in i duschen och vi gjorde oss iordning.
Sen tog vi bussen till gullmars.
Hahaha, på bussen satt vi och sjöng och dansade, och jag tog upp mina sovfillingar med snobben på & Hanin började asgarva ! Hahahaha ! :)

Jag vet att de inte har blivit så mycket skrivande på sista tiden, men jag har inte haft lust .. Veckan har varit jobbig.
Mycket gråt, men jag biter ihop och kör på. Vad mer finns de att göra ?
Äsch, jag orkar inte skriva.
Tänkte bara meddela dig om min nya favorit låt, Håkan Hellström - Vi två, 17 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0