9 Juni / Thomas&Thea

Shaaa ! :)
Jag kom precis hem och har satt på mig mjukisar. De är ju varmt ute, och alla sa att de skulle bli kallt ? :O
Eller kallt och kallt, de skulle bli lite kallare. Men jag tror de är runt 21 grader så de är ganska skönt :). Inte för kallt och inte för varmt.
Och snart kommer min älskade Thomas :). Jag får kila ner till bussen snart antar jag och möta han, men en liten promenad har väl ingen dött av ? :) De är ju härligt väder så ..

Och imorgon är de sista dagen i skolan sen får jag sommarloooooov ! :)
Thea ska vara med mig i skolan imorgon också, vi får kolla på niornas kabbare. Och innan de har vi bara en lektion på fyrtio minuter så de ska nog inte bli några problem.
Anyway .. idag i skolan gjorde vi ingeting. Första lektionen hade vi bild, ja men då satt vi och gjorde blommor. Hahah min va finast :). Sen andra lektionen hade vi SO, och då tittade vi på film sen körde vi land&stad. Sen hade vi matte,och då gjorde vi inget ? Eller jo, vi körde land&stad där också. Sen fortsatte dagen i samma spår. På spanskan kolla vi på askungen, och då gjorde Nilab en inbakad fläta på mig som jag fortfarnade har i håret :).
Men nu mina nära&kära, trogna bloggare och allt vad ni är så ska jag gå och kika in i kylskåpet och kolla ifall jag hittar når gotti :). Ha de toppen i sommarvädret ! Tudelulululu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0