9 Juni / Ny vecka.

Godmorgon allesammans ! :)
Jag hörde på radion att de skulle bli upp till 25 grader idag. Skönt faktist. Men de kommer antagligen bli vädligt varmt i klassrummen. Och vi slutar fyra idag ! Tror jag iaf.
Och vet ni vad jag vaknar av inatt ? Jag vaknar av att Duvan bombar med med sms där de står "Vakna". Fast nej, jag orkade inte svara, utan jag somnade om ist :). Fast jag sov inte så bra inatt .. Jag vet inte varför men de var så varmt och äckligt. Usch.
Men som sagt, de är måndag idag alltså en ny vecka. Vi får se vad veckan bjuder på, på onsdag bjuder veckan iaf på sommarlov :). Och imorgon kanske jag ska ta med mig Thea till skolan, jag ska prata lite med lärarna. Papi behöver lite hjälp, han jobbar och Thea är ledig så hon måste väl antaligen följa med mig. Men vi gör ändå inget spec där, vi sitter mest och pratar och blablabla. Så varför skulle hon inte kunna följa med för ?
Jaja, nu orkar jag faktist inte skriva, jag ska ändå börja röra mig snart. Puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0