8 Juni

Hejsan hejsan !
Jag kunde faktist inte skrivav igår eftersom jag inte kom hem igår.
Malin ringde mig och frågade ifall jag skulle komma hem till Dino och bada med dom i hans pool och de kunde jag faktist inte tacka nej till :). Så Dino hämtade mig i centrum och så åkte vi hem till han och badade, och de var inte spec varmt i vattnet :O. Malin sa att de var 17 - 18 grader, de kändes som man blev en isbit när man stod där nere, och Dino är så elak att han puttade i mig. Haha, men sen blev de att jag hoppade bomben med han hela tiden :). Mohaha, hur kul som helst.
Sen blev de så att jag skulle sova där. Sen nu för några timmar sen vaknade jag av min väckarklocka som jag ställde åt Dino, men han försov sig iaf. Sen vaknar jag av Malins väckarklocka, och sen vaknar jag av att min mobil ringer. Oherregud vad jag blev arg. Men jag somnade om iaf :).
Men nu orkar jag inte skriva, jag ska kolla när bussen går sen ska jag rejsa. Puss puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0