26 Juni /

TJOOOHOOOOOO !!!! :D
Jag sitter här med min älskade och väntar på att maten ska bli klar. Vi har precis kollat på underbara älskade.
Fick nästan en liten tår i ögat faktist. Men vad ska man göra ? Är man känslig så är man :).

Anyway, nästa vecka åker jag till varberg, de blir antagligen så att jag får ta tåget här ifrån så blir jag hämtad där borta. Jag är inte riktigt säker än, får prata med mami lite senare under dagen antaligen.
Idag har vi inte gjort så mycket, vi vaknade vid elva och låg kvar i sängen en stund. Sen tog vi en promenad till stranden och satte oss på bryggan. När vi kom hem så städade vi lite i våran gölliga stuga :).
Finns inte så mycket mer att skriva, pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0