21 Juni / Fotboll

De är ju fotboll nu, men jag är inte så insatt faktist. Min älskling sitter och kollar så jag satte mig här och ska skriva lite innan matchen tar slut och vi ska gå och lägga oss. Och imorgon flyger vi !!!! :) Hur mysigt som helst om du frågar mig.
Hahah, jag slängde precis en blick bak på Thea som sitter i soffan ingosad i sitt täcke och sitter och dricker ur sin hammarby-mugg :). Och nu kom pappa och satte sig bredvid, så nu sitter alla grabbar och Thea i soffan.
NEEEEEMEN ! Rysslad vann över Holland, där ser man. Jag som höll på Holland, haha bara för att Thomas gjorde de :).
Men nu fick jag reda på att de var sju kvar, dom hade tydligen lagt på lite mer tid än vad jag trodde.

Tidigare under dagen låg vi i soffan och kollade på barnprogram med Thea, men jag somnade på Thomas rygg men han väckte mig och frågade ifall vi skulle gå in och lägga oss i sängen men de kommer jag knappt ihåg, haha.
Jo men så ni vet, de kommer inte bli mycket skrivandet under dom komande tre veckorna eftersom jag inte kommer vara hemma. Men nästa vecka kanske jag kan skriva nångång ibland, men de är inte riktigt säkert om jag orkar och kan. Jag kan ju inte sätta mig framför datan när jag och älsklingen ska bo tillsammans i en vecka :).
Men nu tänkte jag gå in på nelly.se och kolla på lite kläder, såg att Sandra satt inne där och sen satt pappa också och kollade där, så jag vill också.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0