17 Juni / Sanna

Tjena mitt bena !! :)
Jag kom hem för en stund sen, eller hem & hem, jag kom hem till Sanna.
Vi stack till donken och åt lite donkenfood där. Och vi hade si så sär tio minuter på oss att springa in till donken och tillbaka till bussen, men de var ju inga problem :).
Men så kom vi tillbaka till busshållplatsen så satte vi oss där och åt lite och väntade på bussen ....... men den kom inte, trodde vi.
Så vi skulle gå hem ist eftersom de inte var så långt, så precis när vi ska gö över vägen så ser jag bussen och jag skriker på Sanna, " SANNA ! SANNA ! BUSSEN KOMMER !!!" Så vi båda sprang och vi hann som tur med den.
Sen trodde jag att jag tappade telefonen, jag ba ; Sanna .. jag tänkte bara säga att jag har min telefon. Hahaha.
Sen lite tidigare under ´kvällen så satt vi vid Hökarängssbadet och chillade, så kommer de fram en utlänning till oss som knappt kan nån svenska, så ville han att vi skulle göra de. Jo men okej då, vi gjorde ett försök. Och jag lärde honom ett ord ; Stjärt. Hahahah ! :) Fast han uttalade de mera ; Särt. Lite göllig sådär :).
Men nu orkar jag inrte skriva, pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0