15 Juni / Tjugo minuter

Morsningkorsning !
Tänkte bara skriva ett litet inlägg innan jag ska gå till bussen eftersom de är tjugo minuter kvar. Så då kan jag ju berätta lite om min helg.
I torsdag var jag hemma hos Thomas, sen blev de bestämt att jag skulle sova hos Sanna den kvällen också.
Så jag kom hem runt kvart över åtta, Sanna, Sanne och Isabell mötte mig vid bussen och vi gick hem till mig, men innan de så blev jag så himla kissnödig ! Eller jag blev de på bussresan hem ! Så vi va bara så tvunga att springa upp i skogen så jag fick utföra mina behovs och fybövelen vad underbart de va, hahah.
Iaf, sen skulle Sanne och Isabell gå och möta nån på gubbis så dom gick dit och Sanna och jag gick hem till mig för att packa lite stuff.
Anyway, sen gick Sanna och jag till gubbis för att möta upp Sanne och Isabell och dom hade inte träffat sin lillavän än så vi fick och pratade lite med Franc, man utalar de Frans (Fast ientligen heter hanFrank).
Men sen gick vi hem och satte oss på ballkongen och chillade där :).
Sen senare under kvällen kom Wille och Odin, så vi pratade lite med dom.
Sen på fredagen åkte vi hem till Thomas utan att han visste om de, suprise suprise.
När vi kom hem därifrån så lagade Sanna och jag lite mat (tacos) och Sanne och Isabell va hemma hos Isabell och hämtade lite filmer och sånt, men nu mina vänner måste jag kila, puss puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0