14 Juni / Från dag till dag.

Jag kommer alltid göra mitt bästa,
Kommer aldrig över den känslan,
Allt för länge har jag sökt efter detta,
Försöker berätta men de slutar med ett döende hjärta.

Man måste blunda för att kunna se klart,
Undrar om de blir nån ändring
om de nånsin kommer bli bra
men även om de blir knas så finns de vägen tillba´xs
man måste tänka med sitt hjärta
vara ärlig idag
för dessa ärliga svar speglas så bra
hur jag var som barn när jag va lycklig nu har jag inget kvar
från dag till dag, men även om jag nu blir lämnad själv
så finns de något jag kan göra för att hjälpa de
man måste tänka posetivt
& pröva de mesta
för även om de blir skit så ska man göra sitt bästa
för annars vet man inte hur de blir
de blir skit på fem sekunder
släpper tårar varje gång man tänker på de
& de är sant att ibland kan man sakna nån
varit som man fasta här i babilion
och lever för de dar som gott
har min topp och tar de fram
jag och dom som klarar allt
svarar dom som hatar oss
men att ni inte har en chans.

Jag kommer alltid göra mitt bästa,
Kommer aldrig över den känslan,
Allt för länge har jag sökt efter detta,
Försöker berätta men de slutar med ett döende hjärta.
Jag kommer alltid göra mitt bästa,
Kommer aldrig över den känslan,
Allt för länge har jag sökt efter detta,
Försöker berätta men de slutar med ett döende hjärta.

Vägen är lång, smal jag stödjer mig fram
då livets väg som är oendlig
men jag gör de jag kan
jag är på kärlekens
och försöker ta mig i land i väntan på att de lyckliga slutet
i sagan blir sann
en del av de jag önskar får jag se i mina drömmar
finner inga svar men jag kan inget mer än att försöka
jag försöker hitta kärleken men de är som att välja
rätt väg i en cirkel
livet är ett tärningskast dock de känns som jag har förlorat
de i livet som känns mest av allt i världen satt
nu går jag vägar fram och bär på allt som den personen jag är
jag har förlorat min själ
jag är tävlingsinriktad, jag springer runt en blå himel
och den kärlek jag hitta den tappa jag vid mållinjen
de kommer alltid hata de åter
ni kan säga vad ni vill
men aldrig ta når ifrån mig

Jag kommer alltid göra mitt bästa,
Kommer aldrig över den känslan,
Allt för länge har jag sökt efter detta,
Försöker berätta men de slutar med ett döende hjärta.
Jag kommer alltid göra mitt bästa,
Kommer aldrig över den känslan,
Allt för länge har jag sökt efter detta,
Försöker berätta men de slutar med ett döende hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0