10 Juni / Klänning

Hejsan svejsan allesammans !
Jag vaknade nyss av att papi kom och skulle hämta Thea, hon satt och kollade på film så då kunde jag inte låta bli att slumra till lite eftersom jag var så trött efter allt letande efter en klänning idag. Men som tur vad hittade jag en :). Den är hur söt som helst, kan nog sätta in en bild lite senare.
Thea har varit cool lugn hela dagen. Imorse hade vi ju en lektion då satt hon och ritade till mig :). Jätte fin tekning faktist.
Sen kollade vi på niorna, då att hon först i mitt knä sen ville hon sitta och Sanna för att man såg bättre där, så de va ju inga problem.
Sen när de var slut så åkte Sanne jag och Thea in till farsta. Både Sanne och jag behövde en klänning till imorgon, och Sannes klänning var otroligt fin ! Jag funderade på att köpa den förut, eller när jag och Hanin var inne i stan i helgen eller nåt så kollade jag på den, men jag hade inga pengar på mig så de blev inget köp då.
Anyway, när vi kom till farsta åt vi på donken eftersom Thea var lite smått hungrig. Och hon är ju värsta donken ungen så de blev att vi åt där.
Sen när vi kom hem så badade jag och Thea en stund.
Och nu funderar jag på om jag ska gå och lägga mig igen en stund.
Men jag orkar inte skriva mera, pusspuss.
Vad ska ni göra imorgon ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0