30 Juli / Tjohosan

Jag måste erkänna att jag har blivit vädligt dålig på att skriva blogg dom senaste veckorna ! De är nästan så jag blir lite besviken på mig själv att när jag väl har tid så att jag sätter mig och skrivernågra få rader, berättar om hur dagen har varit osv. Ack men ack, så har de inte blivit. Men men, jag ska försöka bättra mig !
Men men, just nu sitter jag här med ett halft glas krusbär/päron saft. Smakar piggelin enligt mig. Hur god som helst.
Idag var syster och jag inne i stan, jag hittade en tröja/jacka på Gina, den va hur söt som helst faktist. Men jag hade lite besluts ångest, för jag hittade en annan tröja också, som nästan såg likadan ut. Men de blev jack/tröjan, och jag är nöjd !
Sen köpte jag en maskara, den ska tydligen vara bra men vi får se hur de blir. Jag tror jag har haft en sån innan men de var ett bra tag sen !
Morgonens planer ser ut så här ; Vid tolv tiden ska jag träffa Sanne en stund, jag vet faktist inte vad vi ska hitta på men nånting kul gör vi säkert ! Senare under dagen ska jag dra mig till Thomas. De blir nog inte så sent eftersom jag inte orkar sätta mig på bussen som går vid elva, men men. Jag vet faktist inte heller vad vi ska göra, men de blir väl att åka runt med moppet som vanligt och träffa lite folk som igår.
Juste, igår när Thomas och jag skulle åka och träffa hans vänner (Jag hade aldrig träffat dom, men iaf) och så ville ena snubben ha skjus till Eknäs, och han är ju så snäll så han skjusar han dit så jag får gå av och sätta mig där bland grabbarna grus som jag aldrig träffat. Och så självklart vill ena snubben att jag ska kyssa han ! Och han sätter sig när, eller nära och nära, han satte satte sit tillräckligt nära för att jag tyckte de va obehagligt eftersom han hade druckigt och såg lite små sliskig ut. Men han var inte otrevlig som tur va, och Thomas var inte borta längre som va ännu bättre, haha.
Men nu tog saften slut och jag har tyvärr inget mer att skriva, jag kan ju titta in en snabbis lite senare ikväll eller imorgonbitti. Ha en trevligt kväll ! Puss och kram !

Nytagen bild, måste erkänna att den är lite små söt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh va fin lugg :) jag ska klippa mig samma lika :D

2008-07-31 @ 15:21:31
URL: http://murriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0