26 Juni / Hemma hos mamma.

Hejsan hejsan !
Sitter för första gången på ett långt tag hemma hos mamma. Dom är hemma nu ! :) Har saknat mamma och Jocke som bara den. Tre veckor har ni varit på landet och jag har varit hos Thomas och pappa under dom veckorna. Men nu är de skönt att vara hemma, och första gången på länge ska jag sova hemma. Ensam :( Jag som ville sova med min älskling. Men jag får göra de imorgon antagligen :).

---------------------------------------------------
Förstår verkligen ingeting längre. Du säger upp våran vänskap. Vi var för fasen bästa vänner ? Jag kunde berätta allt för dig. Och visst jag håller med dig totalt, jag hörde av mig allt för lite. Men jag har haft annat för mig. Jag har inte ens haft mobilen på mig på tagarna, den ligger bara inne i rummet medans jag är ute och gör mitt. Och du har ju annat för dig, du har ju dina vänner, och jag har mina. Vi behöver inte vara vänner, vi är ju inte ens de längre. Så vad spelar de för roll att jag sitter och skriver om dig i min blogg ? De är ju bara onödigt ..
Men nu är de så att jag orkar tyvärr inte med att folk ska klaga på mig att jag är jobbigt och allt shit. Du får ha de så bra .. Du har ju mitt telefon nummer, så de är bara att ringa om du vill reda ut de här. För jag är alltid redo att lösa de här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0