11 Juli / 4 dagar kvar

4 dagar kvar .. Sen fyller jag år :). Känns väl skönt.
Men iaf, godmorgon. De blev inte så sent igår, jag somnade innan tolv iaf. Så vaknade jag av att telefonen ringde, men de va inte oväntat. De va Thomas som väckte mig, vi ska åka hem till hans bror idag och softa lite. Och innan de ska vi hem till mor min så jag kan hämta lite nya kläder och sånt skit.
Och juste, jag har börjat läsa en ny bok. Alla var där heter den. Den är ganska bra, fast jag har inte kommit så lång i den än. Men jag ska börja läsa varje kväll, eller försöka :). Så ska vi nog se att de blir lite framsteg.

Vi har tvättis idag också, de hade jag nästan glömt. Så jag får lägga fram min tvätt alldeles strax så jag också får min tvätt tvättad.
Men nu måste jag faktist ladda ner lite musik på min mp3, skriver mera senare. P&K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0