10 Juli / Hemma !

WOHOOO ! JAG ÄR HEMMA IGEN ! :)
Jag kom hem för någon timma sen, känns hur skönt som helst. Och lite färg har jag fått på mig med.
Jag har varit borta i tre veckor, första veckan var jag i Trollhättan tror jag att de hette, men jag var där med Thomas :). Hur mysigt som helst, sen tåg jag tåget till Varberg och var där med familjen och mina kusiner och min moster&morbror var självklart där :). De blev mycket sol och bad, och båda mina bröder och en av kusinerna blev brända av en manet, men de gick prima. Och sen vindsurfade vi ! Lite svårt var de men de var lättare än jag trodde :) Men kul var de, det kan jag lova dig !
Ja men en vecka senare åkte jag, mamma, Jocke och Charlie till landet. Vincent åkte till Blekinge en dag innan och kusinerna åkte till Göteborg.
Och idag kom jag hem, de var min korta berättelse om mina tre veckor, haha ;)
Men jag har faktist inte ork att skriva, jag ska hoppa in i duschen och frächa till mig lite. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0