vaken

Jo, jag är fortfarnade vaken. En liten nattugla, nej men så sent är de inte.
Klockan var ju bara tio nyss, har suttit och pratar med Philip (Turken) en stund.
Han ska komma till mig imorgon tror jag så ska vi bara snacka. Det ska bli skönt att prata med någon ! :)
Just när man inte vet vad man ska göra kan man alltid snacka med han.
Vi har känt varndrans sen feman, och vi har haft våra krig. Hahah. Men idag skrattar vi bara åt dom :)
Börjar bli lite små trött just nu, ögonen går i kors. Hur kan jag vara såhär trött när jag har sovit middag idag ? ;)
Jaja, nu ska jag gå och sova. Skriver med imorgon.

 
image55
                                                  God natt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0