sjuk igen ..

godmorgon alla glada.
nu är jag sjuk .. igen.
får knappt fram nåt ljud när jag ska prata , haha . mn jag får väl vara tyst idag.
igår va jag mamma och jocke hemma hos pappa och åt där. vi åt fisk med potatismos, de är riktigt gott faktist !
och nyss va de en patetisk snorunge som skrev till mig, hon skrev bla att jag hade en stor ful näsa.
hahah. hon är rolig där där emma. äcklig så man bara vill slå henne. utmanar ödet för mycket. hade god lust att slå henne. fast hon är yngre än mig så jag låter nog bli. men ifall hon går för långt får hon väl tåla en örfil iaf.

gud vad jag hostar !
nej men jag orkar inte skriva mera ! kanske skriver mer senare.
puss och hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0