hejj, !

Godmorgon !
Idag vaknade jag tio över sju, men jag ville inte riktigt gå upp för sängen var nybäddad och den luktade så gott ! Och så var de inte för varmt och inte för kallt, utan perfekt. Du kan väl förstå att man vill ligga kvar då ?
Hahah. Jag måste gå om en halv timma. Börjar faktist halv tio, och imorgon är jag ledig ! Gud vad skönt !
Idag ska jag träffa Hanin och snacka lite. Känner att jag också behöver lätta på hjärtat lite. & då vet jag att Hanin alltid ställer upp för mig som jag för henne.
Igår på engelskaprovet gick de hyvsat bra. Jag hoppas på ett G iaf, MINST.
Annars blir nog inte mamma så glad på mig.
Men när jag ändå sitter och pratar om min mamma så, jag tycker våran relation har blivit mycket bättre !
Vi pratar mer med varndra och då förstår jag mer vad du menar och så, jag hoppas att du förstår vad jag också menar. De blir mindre bråk hemma, vi har inte bråkat på ett tag nu och de känns verkligen skönt !
Att komma hem och veta att vi ska äta en mys middag alla tre, Mamma Jocke och jag.
Jag älskar att vara hemma. Den saken är klar.

Känner mig ovanligt fin faktist.
Har mitt lockiga hår och ett diadem, en vit tröja från Gina och ett vitt linne under från h&m, ett par jeans från Gina men jag funderar på att byta till dom jag fick av Carro ( Pappas brutta ) . Men jag tror att jag behåller dom här jeansen på som jag har just nu ! Sen har jag ett skärp från glitter, de är ett hjärta mitt på de. Ni vet sånt där skärp som man har under brösten ? Sånt har jag på mig. Jag gillar verkligen såna skärp. Fast de här är lite för stort men jag har satt en grej där bak så den passar, och över ska jag ha en lång tröja.
Kan kanske ta ett kort och lägga in senare under dagen ?
Nej men nu ska jag in på playahead en snabbis och sen ska jag borsta tänderna.
Ha en jätte bra dag mina vänner !

image40
                  Jessica Simpson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0