5 Augusti / !

Regn, regn och ännu mera regn. Man blir ju depremerad ! Man hör hur de piskar mot fönsret, lite mysigt faktist, men de skulle vara mycket bättre med sol.
Men iaf, jag kom hem för ett tag sen och ska alldeles strax slå mig ner för att äta med familjen. Lite senare under kvällen kommer Thomas hem hit och ska sova här med mig.
Igår när vi skulle sova så regnade de gryyymt mycket ! Och de blåste som tusan ! Och jag låg inne i sängen och lyssnade på vinden, regnet och falskorna ute på ballkongen som låg och stötte till varadra. Så ja, man kan säga att jag var livrädd. Sen smsade Micke Thomas så då skulle Thomas lämna mig i stormen hemma, och jag blev ju intemindre rädd när han åkte, då lät de som de gick upp nån i trappan och de lät allt för mycket ! Haha, men jag höll på att somna men sen hörde jag moppen komma så då höll jag mig vaken tills dom kom in till mig.
Men vet ni vad ? Jag orkar faktit inte skriva mera, skriver kanske mera senare. Puss oc kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0