28 Augusti / Egoist javisst !

Nu har jag unnat mig själv en stund i badkaren och fräschat till mig ist för att gå runt i mitt täcke hela dagen ! Nu har jag iaf fått på mig min rosa mjukisdress som jag älskar :). Obsarvera att den är rosa, rosa brukar jag aldrig ha på mig ! Men nu blev de rosa minsann :). Kan slänga upp en bild på den alldeles strax.
Och imorgon är de biotime med kusin, ska ringa henne ikväll eller imorgon. Eller så pratar vi helt enkelt på msn eller playahead.
Klockan är redan 18.20, kanske ska laga nåt och äta till ig och mamma ?
Mamma har ju somnat eftersom hon inte sov så bra inatt sa hon. Själv somnade man innan åtta och sov som en ängel. Nu har jag verkligen fått min sömn och jag känner mig laddad inför imorgon !
Nu ska jag planera nåt att äta, Jocke är ju inte hemma så idag är de jag som lagar mat ! :)
Ciao !

Min rosa mjukisdress :P


Kommentarer
Postat av: charlina

den där känner jag igen :)

2008-08-28 @ 21:07:51
URL: http://charlinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0