sista inlägget för denna morgon

Okej, då kör vi igång igen ! Sista inlägget för denna morgon. Ska börja dra mig mot Sanne (bästavän).
Igår på SO;n tror jag att de var så satt Sanne och jag i grupprummet och slog varandra, och de var inte spec löst heller. Vi har ett par elutag uppe på väggen där inne och Sanne sitter bredvid de elutaget ungefär 10 cm från med huvudet. Och jag som inte kan låta bli slår till Sanne i huvudet och hon PANG in i elutaget och börjar asgarva ! ;)
Men jag fick några smällar för de minsann. Sen på engelskan hade vi inte slutat än, vi satt och slet varandra i håret. Hahaha, barnsligt ? - Jag vet. Men kul hade vi !

usch, känner att nacken börjar göra lite smått ont igen .. Ajsanbajsan. Får ta de lite lugnt idag. Jag kan inte riktigt röra hela mig, ifall jag ska kolla åt ett håll måste hela kroppen följa med, jobbigt jobbigt.
Iaf, nu ska jag sätta på mig en tröja och börja röra mig. Hörs senare !
Kanske sätter in en bild senare under dagen om jag orkar och har tid.

Kommentarer
Postat av: sanne

vet du hur ont ja har i mitt huvud eller :O

2008-04-29 @ 19:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0