LINA !

Klockan är dock lite över nio och jag har inte hunnit duschat, pluggat eller städa rummet !
Kanske ska börja planera lite mer ? Ta tag i livet. Eller vad säger ni ?
Nej nu ska jag försöka hoppa in i duschen, sen ska jag städa upp lite i mitt rum och sen bäddar jag ner mig i sängen och pluggar lite smått på engelskan, jag har engelska prov imorogn. Inte bra Lina ! Fy på dig.
Men jag har haft hela dagen på mig, jag har bara inte haft orken. Somnade i en eller två timmar, vaknade av att Jocke kom in i rummet, inte tyst och deskret, nej han flög in i rummet och klamade som en elefant och säger "Lina, mamma kommer hem lite senare."  Öh, jaha ? Vad ska jag göra åt saken ? :) , Jo men tack för informationen, men nästa gång kan du väl vara lite med tystare när du klamar in i rummet när man sover som en liten ängel ?
NU SKA JAG DUSCHA ! PUSSPUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0