ett litet inlägg

Ett litet inlägg innan jag ger mig av mot videodraken och möter Sanna och Felix :) .
Jag sover nog hemma hos Sanna inatt, hela hennes släkt är typ hos henne nu och jag ska ge mig av alldeles strax och lämna tillbaka en film sen bär vi oss av till Sanna och släkten. Hahah.
Åt nyss på mc och vi släppte av Charlie (bror) vid bussen.
Och dom på Mcdonalds gav oss fler saker hela tiden !
Jag skulle ha en macfist och jag fick nån äcklig kyckligburgare. Stackare som stod i kassan, jag satt bredvid Jocke i bilen och asgarvade åt stackarn.
Men tillslut fick vi rätt grejer och jag är fortfarade jätte mätt !
Jaja, nu ska jag börja sätta på mig & springa och kissa innan jag går !
Ha en trevlig kväll !
PUSSPUSS ÄLSKLINGAR ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0