bärbara

Hejsan mina bloggisar !
Jag hoppas allt är toppen med er !
Jag har precis fått i min två mackor, de första jag äter på hela dagen. Haha, så nu är jag inte hungrig iallafall.
Det var några snorungar som ringde mig på mobilen och la på ! Jag blir så arg på sånt.
De är bara nåt litet jag irriterar mig på men de retar upp mig så otroligt mycket. Löjlig som man är, hahah.
Vad ska ni göra ikväll ?
Själv vet jag inte vad jag ska göra, kanske går hem till Sanne och tar de lugnt hos dom. Jag tycker ju om att vara hos dom och äta och bara umgås med Svedbergarna ! :)
Jag har snott Jockes bärbara data också, haha. Eller ja, snott&snott, trådlösa internet funkar inte, men jag har sladd internet till den nu och de funkar prima bara att den dampar bara lite ibland, men pappa ska fixa de tror jag.
Och pappa och jag ska åka och köpa jeans i veckan :) . Gud vad glad jag blev när han ringde, för jag hade skickat ett sms till han och frågat ifall han ville åka och köpa jeans till mig, så vi ska göra de i veckan. WOOHOO !
Tack papi.
Måste fixa nåt minne till bärbara datan så jag kan stoppa in alla mina miljoner bilder i den, hahaha.
Jocke snackade om att de fanns nåt USB minne eller nåt som jag kunde stoppa in mina bilder i och sen ifall jag vill kolla på dom eller vad som helst stoppar jag bara in de i den här datan så vips, så är alla bilder på datan. Kostar cirka 600 kr i think.

Jag är på shopping humör ! Känner för att åka och shoppa för flera flera tusen ! Skulle inte de vara lite rolig ?

Nåt man kanske kan önska sig när man fyller år ? En shoppingdag ? Fick de för några år sen, då åkte jag och storesyster till stan och shoppade ! Tycker om att shoppa med Sandra och pappa, spec pappa. Han är alltid så glad och han vet också vad jag tycker om !
Saknar han lite smått, har inte träffat han på länge ! Men jag ska till han nästa helg tror jag . :)
Då får jag träffa Thea också, min skatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0