29 april / kväll.

Hejsan hoppsan bloggare !
Allt väl med er ? - Med mig är de iallafall toppen ! Har precis fått i mig lite mat och varit med min älskling.
Imorgon i skolan är de nån dans, men vi får se hur de blir med de. Jag kanske skippar den pga min nacke och rygg .. Nacken är ju helt mördbultad, och ryggen har alltid varit lite skum på nåt vis. Men nacken har jag aldrig haft ont i, eller inte så här ont iaf. Imorse gick jag runt som en robot i skolan upp för alla trappor och allt. Hahah.
Sen blev de vatten krig men jag var ju inte med, Sanne min älskade vän fick moppa golvet fast hon inte hade varit i just den korredoren, hon hade bara blivit blöt för att Pontus kastade en vattenballkong på henne, haha. Kunde inte hålla mig för skratt där faktist.
Imorgon är de ju också valborg, vad ska ni göra då ?
Själv ska jag umgås med familjen fast jag vill gå ut iaf men ibland får man göra undantag, eller vad säger ni ?
Har inte så mycket att säga mer än att min dag har varit skit bra. Jag mår toppen om man bortser från nacken/ryggen, har har underbara vänner och en helt fantastisk pojkvän som får mig att må bra för ingeitng. Härigt, huh ? Jag tycker iallafall att de låter super !
Men nu ska jag göra lite nytta i rummet och städa och damma.
Sen ska jag hoppa in i duschen och krypa ner i sängen och prata lite med Thomas tomat tutte som jag sa till hanidag :) HAhaha.
Just, Thomas och jag träffade Duvan idag också, dom mobbade ju mig aldrig ;) . Haha, dom grabbarna är för härliga :) .
De var allt från mig denna kväll, eller iaf för tillfället. Puss och kram syns på stan ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0