skolan

helu alla söta.
nu sitter ajg här igen i skolan, har skirivit klar de där cacket som jag berättade om förut. skönt att de är klart så jag slipper de där. slutar on 20 minuter, ganska skönt :) . då ska sanne och jag hem och plugga engelska trorjag ? :O vi skulle igentligen te farsta med så blev de inte. ska dit imoron ist med pappa och köpta tröjor te mig. hahah entligen så får jag som jag vill :)
asså nej de blev lite knas hemma igår, låg och grät i sängen och tänkte.asså usch , visste inte vart jag skulle ta vägen då, jag bara låg där och kollade upp i taket och tänkte. mamma sa att hon skulle snacka med skolan om allting, för asså allting är svårt och allting men jag vne. palalr inte tänkte på de längre. jag tror att mamma och jag ska snacka ut om allting idag, asså vad som händer i skolna och allting. kanske kan byta skola ? fast nej har redan bytt skola typ 6 gånger. så nej inte en gång till, neeeeeeej tack !. men asså nej men mamma ska ju snacka med alla lärarä och så , och om dom inte gör nånting så kommer jag lacka ;O . asså tro mig , jag kommer skita i skolan och bara va hemma , elr så får dom göra nåt åt saken så att jagfattar nånting av skolfan.

haha . asså sanne min bästavän. du är så söööööööt ! <3 , asså vi är så bäst när vi är tsm , vi tänker likadant och du förstår percis vad jag menar :) jaaaaag äääälskar dig ! <33

har inte så mkt att skriva längre, slutar om 10 miunet , såå skönt :) ska hem och käka pizza trorjag ;D . hahaha tjoockis jag är (a) hahah ! brandalarmet gick idag också , vi satt på spanskan och jobbade i grupper så när larmet går blir de knäpptyst och nilab ba ; JAAA ! hahahahah ! (: gumman , de kunde blicit innebrända ;) HAHAH ! asså nej man fick inte gå och ta sin jacka så jag stog när ute och frös arslet av mig , haha nej men jag stog och kramades med sanna :) sen kom nilab bakom oss så stog jag i mitten och kramades med alla :D hahah då blev de varmt :) , fast vi fick stå där ute i typ en kvart sen fick vi gå in och käka. de blev kycklingwok med ris , asså de va kallt ;O shiit . fast jag åt iaf (a) hahah . jag va så hungrig (: så va skulle jag göra ? vi slutar liksom 15.10 och jag ska gå runt och va hungrig i en evighet ? ;O aaaaldrig . jag skulle aldrig hinna hem och käka , hade ingen håltimma elr nånting , lunchen var ju typ bara 40 minuter lång och de tar typ en kvart att gå hem te mig ifall man går snabbt, fast de skulle vi aaaaaldrig göra ;) hahahaha vi är ju typ långsammast , fast vi kunde ju gå hem te sanne och käka också . haha sanne ba ; jag tänker inte ääääta ! jag cleisi och yodit ba ; JOOOO ! DU SKA VISST ÄTA HÄÄÄR ! hahahah :) , du åt ditt ris och kyckling ;) feeett gott jööööö :D , snodde en kyckling bit av dig (a) haha förlåt :)
hahah sen på matten , misha dampade som vanligt , han tog en lapp av mig som cleisi hade skcikat te mig och läste den ;O fast inte högt (a) hahahah tur för han. asså nej ag tänkte gå ut där ifrån för att jag blev så arg på honom. lackade så mkt asså ;O . damp lärare. men mamma har ju skciat in massa cack te typ rektorn om att han sticker ifrån lektionerna och allting . men han ska ändå sluta efter jul och då ska vi få nån roger ? ingeaning vem de är.
nej men nu slutar jag. kanske skriver hemma elr ngt :) .
puss ääälskar eeer ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0