19 november

shalalala sötnoooooooosar ! ;D
så här har min dag sätt ut ;
jag har ingenaning när jag gick upp men trött var jag. jag började åtta så jag va kanske uppe vid halv sju elr nåt. jag tvättade mitt hår och sen sminkade jag mig. på med fönen och jag fönade mitt hår , sen skulle jag platta de. jag kände mig lite stressad och jag är ju sån som inte gillar att stressa men ah. så jag plattångade de lite snabb och de blev helt misslyckad men asså palla bry sig ? jag skulle ju bara te skolan :) taahaha.
asså cleisi din sköning. hahahah du fick västa dampen på NO , haha ! och du råkade stoppa din hand i tuggumi ! HAHAHAH ! uuuusch asså , ahahaha !
och yodit ditt dampbarn , hahaha , på spanskan så sitter vi och skrattar åt den där tjejen när jag ba ; FUSKAR DU ELLER !?
hon ba ; nej asså nej. jag kollar bara dit bort bara ..
HAHAHAHAH ! asså shit va jag skrattade där , vi ba kollar på varndra och sen dog vi av skratt . hahahahahh !
sen på NO så skulle vi gå te korren och teo din tjuv , du baxade en choklad :) hahahh ! <3
tahaha. skön dag asså. jag slutade vid fyra och misha dampade på oss som vanligt för att vi snackade så mkt så han släppte oss tio minuter tidigare. hahaha !
nej men nu ska jag gå och plugga elr nåt. vi ses imoron elr senare ikväll.
puss , jag älskar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0