heelu !

helu min söta :) .
idag är de ju lördag kväll och jag sitter hemma hos pappas vänner och chillar.
på månsdag är de julafton, ganska mys. vi blir ganska många; sandra, malin, mamma, jocke, pappa, the, farmor och sen kommer kusinerna och fikar med oss på dagen.
jag längtar faktist efter att de ska bli måndag, så man kan öppna sina julklappar. hahaha.
och imoron får jag tillbaka min andra på , glamuuz @ , fast jag ska nog behålla min andra pa, glamuuuz @ , hahha , samma fast nu har jag tre u.
men jag ska ändra de efter ett tag, ska fixa lite pengr och cack på mitt konto dääära så jag kan byta till två u (: . hahaha , lite krånglit men jag måste (a)
på tisdag ska jag träffa charlina, hanin ballen, turken och duvan :) , får se om de blir fler som ska me :) . vi ska kolla på film elr nåt, ha de lite mys bara :) ,
sen på onsdag ska jag sova hos hanin ballen eller så sover hon hos mig.
sen på torsdag vet jag inte vad som händer. nån som vll göra ngt `?
på fredag vet jag inte heller, ska snacka med hanin ballen. hon vill gå på bio med nån sååå jag ska vä hänga med om inte nån annan ska göööra de :) elr så åker vi hela gänget elr nåt.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0