häääänin

shuuuulähops.
ja mina vänner, idag är de söndag.
dagen börjades med att jag vaknade halv tolv. var riktigt trött asså ! , vaknade av att min mor kom in i mitt rum och letade efter en film så de slutade med att hon väckte mig och frågade vart den va, hon hade satt på datan och allting så den hade börjat låta och då kunde jag inte somna om ! nej men då satte jag mig vid datan och loggade in på pa och lyssnade på musik.
sen vid tolv kommer mamma in i rummet igen och säger att vi ska åka kvart över ett till kusinerna, Andreas fyllde 7 år ! haha . sebastian, skit söt liten skitunge till kusin ! han bara skrattar när man ska lyfta upp han , hahah ! sötnos till kusin, de där.
i lördags så åkte jag han Hanin in till stan och jag köpte julklappar. efter några timmar tog vi oss en fika på cozy tror jag de heter. jätte mysigt faktist ! fast personalen var lite otrevlig. men de va inget som jag hakade up mig på iaf.
hahaha . sen lite senare så var de några indianer som började spela och vi började dansa indiandans medans som spelade ! hahaha !
sen så gick vi vidare och vi gick förbi ett fönster där de stog levade människor som skulle vara docker ! först så tänkte jag " ooj va levade dockorna ser ut " haha , sen så stanade jag upp och drog dit hanin och dom va levade och vi höll på att skita ner oss ! hahahahah !
kom hem vi halv sju - sju. sen chillade jag bara hela kvällen !
men nu mina vänner ska jag dra vidare. puss <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Det ser ut som om du haft en händelserik dag lina :))

2007-12-17 @ 22:37:05
URL: http://murriis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0