i could really use i wish right now

Kunde inte gymma igår, och idag var det bara ren lathet. Men imorgon kör vi hårt! Ringde även praktiken nyss, så nu har jag det fixat. Och så den här veckan ska jag plugga så jag fixar provet för en gångs skull. Tänkte be Tim om hjälp eftersom att det funka så bra sist han hjälpte mig! Ska fixa det här nu.
Och nu lite bilder på mig själv haha..
Den här bilden är dagen tidigt på lördag morgon när Tim och jag hade tvättis, och jag somna såklart om medans vi väntade på att maskinerna skulle bli klara.

I söndags när vi var ute på en liten promenad, härlig bild va?

Och ja, här tar jag ut pengar..

Kommentarer
Postat av: LINNÉAJANSSON

jättefin blogg har du! :D

min blogg är alldeles ny, så vad tycker du om den? :)

2010-11-09 @ 20:48:32
URL: http://mayalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0