En underbar helg!

Det började i fredags, jag åkte hem till Tim efter jag sluta och bara tog det lugnt resten av dagen/kvällen! Somnade vid halv tolv redan! På lördag morgon hade vi tvättis klockan sju, så det var bara att pallra sig upp och på med mjukiskläder och köra. Och när vi vänta på att dom två första maskinerna skulle bli klara så somnade jag självklart om, tur att Tim höll sig vaken och sprang ner och fixa. Efter tvättis gjorde vi inte så mycket, jag duscha, Tim somna, jag läste, Tim vakna, telefonen ringde, jag låg och snacka i år och dar. Vid halv tre tiden åkte vi och hämta Charlotte, hon skulle åka och jobba och behövde skjuts så det var inga problem, jag älskar ju att åka bil så haha :) Senare på kvällen körde Tim mig hem till Sanna och Sanne. Sanna och jag åt gott och sen drog vi hem till Daniel och gjorde oss iordning, och det blev en kalas bra kväll! Lite krångel med tunnelbanan när vi skulle hem också men tillslut så kom vi hem, lite senare än tänkt men vi kom hem iaf.
Idag har Tim och jag inte gjort någonting alls, han kom hem senare än mig igår så jag hann somna innan han kom hem. Så när jag vaknar imorse ligger han inte i sängen, så jag sätter mig upp och kollar runt i hela lägenheten.. & vet ni vart jag hittar honom? Neranför sängen! Haha, han hade tagit ett täcke och lagt sig på och tog ett annat som kudde. Så jag väckte honom och fråga varför i hela friden han låg på golvet, då sa han att jag hade legat tvärs över sängen och han ville inte väcka mig, haha världens sötaste! Men men, vi åt gott idag och så har vi legat och tittat på tv. Tog en liten promenad till affären också, kanon skönt väder ute var det ju! Tog lite bilder också, eller Tim sprang runt och fota :) Nu tänkte jag iaf duscha, städa lite om jag orkar och packa ner kläder tills imorgon. Sabina och jag ska dra och gymma! Önska mig lycka till, puss!

Kommentarer
Postat av: Hanin

Du är så himla fin! du förtjänar det bästa, speciellt det du har gått igenom.



Älskar dig, det vet du.

2010-10-18 @ 09:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0