En bra dag!

Har varit på INZO och vi fick ta fyra saker och det skulle bara kosta 100 kr.. Gissa vem som fick panik och inte visste vad hon skulle ta? JO JAG. Men jag fick med mig ett schampo, en inbakning, saltspray och någonting som ska få mina lockar att bli fina. Passar mig perfekt! Sen ska vi få ett kort så vi får 10% rabatt, säger bara YEAH!
Tänkte faktiskt fixa lite i mitt rum nu.. Ser förskräckligt ut helt ärligt. Kanske ska möblera om? Ska fundera på saken! Imorgon är det möte igen och sen ska Tim och jag gå se Magnus Betnér! Hur skoj ska inte det bli då?! Kommer ju skratta hur mycket som helst! Funderar på att ta med mig kamran... Hmmm... Tror nog det blir så! Men nu måste jag börja med städningen och kanske planera lite middag! Juste... hehe, i helgen är det klassfest för andra gången! HAHAHA ;) Helt ärligt så älskar jag min klass. PUSS

Alla tjejer och Tim! Och Thomas såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0