Beutiful day

Var rätt jobbigt att kliva upp imorse, men det var bara att pina sig upp och sätta på sig morgonrocken. Nu sitter jag här, känner mig äcklig men det är inte så konstigt. Tur att det går att göra så det försvinner iaf. Men fan vad förbannad jag blev, men det mesta har släppt nu. Just nu är jag bara trött och undrar vafan det var som hände egentligen. Nu ska jag försöka göra den här dagen till en bra dag, Cornelia fyller ju år! Alltså Tims kusin. Vi får se om vi åker förbi ikväll en stund eller om vi bara åker till Charlotte imorgon för då fyller hon år! Alla fyller år, haha.
Men nu ska jag sätta på mig något någolunda snyggt... Ska inviga min nya jacka och halsduk som mamma köpte till mig går, tack mamma!

Jag älskar dig så mycket att jag håller på att spricka och jag litar på dig. Du har gjort mig till en bättre människa, när du tittar på mig känner jag att jag bara vill springa till dig och krama dig. Dina händer är perfekta för mina, jag älskar när du håller dina händer på mina höfter, jag älskar när du ska förklara någonting för mig och jag inte förstår så får du förklara 10 gånger till för att jag ska förstå. Du är det bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0